مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-10اقتصادي

هیجان زدگی بازارها/ بدترین موقعیت سرمایه گذاری


با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، بازار های داخلی کشور دچار نوساناتی شده که گویای رفتار غیراقتصادی آن ها است.

پس از شروع حمله نیرو های مقاومت به رژیم صهیونیستی، - با جهش صادرات در کنار آزادسازی پی درپی منابع ارزی مسدود شده و سیاست های اصلاحی بانک مرکزی در بازار ارز، باید منتظر آرامش و ثبات ارزی باشیم گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو: با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، بازار های داخلی کشور دچار نوساناتی شده که گویای رفتار غیراقتصادی آن ها است.

پس از شروع حمله نیرو های مقاومت به رژیم صهیونیستی، قیمت دلار در بازار آزاد حدود 3 هزار تومان افزایش یافت که کارشناسان آن را تاثیر اتفاقات منطقه بر اقتصاد کشور تلقی کردند، همچنین رفتار بورس در روز های گذشته نیز رفتاری غیراقتصادی بوده که آن را با ریزش مواجه کرده است.

هرچند این رفتار های هیجانی مقطعی است، اما لازم است تصمیم های درستی در این خصوص اتخاذ شود تا بازار اسیر دست سوداگران و نوسان گیران نشود.

گفتنی است بازار های مالی در همه جای دنیا از خبر ها و حوادث پیرامون خود اثر می پذیرند و در این بین، بروز رفتار ناشی از ترس (پنیک) هم یکی از عوارض شناخته شده در این زمینه است.

با این وجود بسته به میزان توسعه یافتگی و عمق بازار ها و بلوغ رفتاری سرمایه گذاران، میزان اثرگذاری اخبار و حوادث بر بازار متفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیجان زدگی بازارها/ بدترین موقعیت سرمایه گذاری

هیجان زدگی بازارها/ بدترین موقعیت سرمایه گذاری