مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:452023-10-04فرهنگي

فیلمنامه «پوست شیر» هم دزدی از آب درآمد؟


«آنچه در شب جشن حافظ به عنوان بهترین سریال نمایش خانگی و بهترین فیلمنامه و کارگردانی به شما معرفی کرده اند، سریالی است تحت عنوان «پوست شیر» که کپی برداری نعل به نعل و بدون اجازه از فیلمنامه ای است به نام «دندان گرگ» به نویسندگی اینجانب «مهدی نادری» که .

- مهدی نادری ـ فیلم نامه نویس و کارگردان ـ با انتشار نامه ای مدعی شده که متن سریال پوست شیر کپی از فیلمنامه ای است که او چند سال قبل نوشته و ثبت قانونی هم شده است.

در بخشی از این نامه که خطاب به جشن سالیانه حافظ نوشته شده و توسط نادری نسخه ای از آن هم در اختیار ایسنا قرار گرفته است، آمده: آنچه در شب جشن حافظ به عنوان بهترین سریال نمایش خانگی و بهترین فیلمنامه و کارگردانی به شما معرفی کرده اند، سریالی است تحت عنوان پوست شیر که کپی برداری نعل به نعل و بدون اجازه از فیلمنامه ای است به نام دندان گرگ به نویسندگی اینجانب مهدی نادری که سال ها پیش ثبت قانونی شده و در اقدامی غیراخلاقی به یغما رفته است.

بر اساس اظهارات نگارنده این نامه، او ماه هاست که اقدامات قضایی را در این خصوص انجام داده است و قصدش بر این بوده که تا طی شدن روند قانونی پرونده سکوت کند.

نادری در پایان این نامه، درباره دلیل شکستن سکوت خود و رسانه ای کردن این شکایت نوشته است: اینک نه تنها برای حق خود بلکه برای جلوگیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمنامه «پوست شیر» هم دزدی از آب درآمد؟

فیلمنامه «پوست شیر» هم دزدی از آب درآمد؟