مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-12اقتصادي

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی کوار تا یکسال آینده


سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار تأکید کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می رسد.

- ایسنا/فارس سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بر تسریع در راه اندازی ناحیه صنعتی کوار تأکید کرد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، فرشاد مقیمی امروز، 20 مهرماه در سفر استانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان کوار که همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان فارس انجام شد و بازدید از محل ایجاد ناحیه صنعتی کوار افزود: ایجاد ناحیه صنعتی کوار با توجه به برنامه ها و سیاست های این سازمان مبنی بر توسعه متوازن صنعتی و فراهم کردن زیرساخت های جذب سرمایه گذار و استقرار واحدهای صنعتی در مناطق فاقد شهرک یا ناحیه صنعتی در دستور کار قرارگرفت .

وی با بیان اینکه با راه اندازی ناحیه صنعتی کوار بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذار در این شهرستان فراهم می شود، افزود: با برنامه ریزی انجام شده در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها این ناحیه صنعتی تا یک سال آینده به مرحله واگذاری زمین به متقاضیان می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی کوار تا یکسال آینده

واگذاری زمین در ناحیه صنعتی کوار تا یکسال آینده