مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-03سياسي

آیت الله اعرافی: مولدسازی سرمایه های دولتی نیاز مراقب است


مدیر حوزه های علمیه بحث بین الملل اقتصادی و آراستگی نگاه بین المللی در مراودات اقتصادی و انعکاس گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آن را موردتوجه قرارداد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله علیرضا اعرافی امشب در دیدار سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد که در دفتر جلسات ساختمان مدیریت حوزه های علمیه در قم انجام شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت پیامبر اعظم محمد مصطفی(ص) از مجموعه تحرکات، پشت کارها و خدمات دولت قدردانی نمود.

وی در ادامه تجسم اندیشه اسلامی در عمل اسلامی و ظهور و بروز آن در سطوح مختلف اجتماعی را مهم ترین وظیفه تیم اقتصادی دولت اسلامی دانست و ابراز داشت: از تیم اقتصادی دولت انتظار داریم تا راهکارها و راهبردهای تجسم عملی اندیشه اسلامی در سطوح مختلف اقتصادی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه نقش نظریه پردازی حوزه و دانشگاه و هم راستا بودن دستگاه اجرایی در عملیاتی سازی طرح های پویا را بسیار مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت در تعامل با حوزه قدم های خوبی برداشته، اثربخشی آن نیازمند ارتقای همکاری هاست.

وی به طرح های و اسناد پویای نظامات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حوزه های علمیه اشاره نمود و یادآور شد: حوزه های علمیه با بیش از پنجاه نهاد و مجموعه کشور تفاهم نامه همکاری امضا و ترسیم برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله اعرافی: مولدسازی سرمایه های دولتی نیاز مراقب است

آیت الله اعرافی: مولدسازی سرمایه های دولتی نیاز مراقب است