مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-17پزشكي

خطر کوری چشم ها در اثر تزریق ژل جدی است


ژل ها و فیلر های تزریقی خطر کوری دارند چون اگر و وارد شریان و رگ های صورت شود باعث کوری چشم خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، امیرهوشنگ احسانی متخصص پوست و مو و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مصاحبه با برنامه روزنه رادیو گفت وگو درباره ردّ پای ژل های سرطانی بر صورت دختران ایرانی اظهار کرد: متأسفانه در سال های اخیر شاهد دخالت های افراد غیرمتخصص و غیرپزشک در حیطه زیبایی هستیم که باید ساماندهی شود چون در نهایت به ضرر جامعه خواهد بود.

وی افزود: یکی از ابزار هایی که خیلی زیاد استفاده می شود تزریق فیلر و ژل های تزریقی است که با هدف زیبایی و گاهاً درمانی برای کم کردن خط خنده و رفع گودی چشم و زاویه سازی و لب انجام می شود.

متخصص پوست و مو گفت: ما منکر توجه به زیبایی نیستیم و اسلام هم این موضوع را نفی نمی کند اما همه چیز باید طبق اصول و مقررات و یک نظمی باشد.

بنده بار ها شاهد بودم که فیلر و ژل تزریقی توسط افراد غیرمتخصص تزریق شده و مشکلات بسیار بزرگ و حتی اختلافات خانوادگی را به دنبال داشته و برای خود فرد هم دردسر ساز شده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ژل های استاندارد در دنیا یک تعریف مشخصی دارند اظهار کرد: خوشبختانه شرکت های دانش بنیان ایرانی طی دو سال اخیر ژل های تزریقی ایرانی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر کوری چشم ها در اثر تزریق ژل جدی است

خطر کوری چشم ها در اثر تزریق ژل جدی است