مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-18بين الملل

«آستاراخان» میزبان همایش بین المللی حمل و نقل «شمال – جنوب»


هفته آینده در آستاراخان روسیه همایش بین المللی با موضوع «کریدور بین المللی حمل و نقل «شمال-جنوب» -کنسپسیون جدید» با مشارکت نمایندگان بیش از 150 شرکت خارجی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، روزهای 3 و 4 آبان در منطقه آستاراخان روسیه همایش بین المللی با موضوع کریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب برگزار می شود.

در این همایش نمایندگان بیش از 150 شرکت خارجی از کشورهای ترکمنستان، آذربایجان، ایران، قزاقستان، روسیه، بلاروس، ازبکستان، هند، پاکستان، امارات متحده عربی و غیره گردهم می آیند و چشم انداز همکاری در زمینه حمل و نقل و لجستیک، در درجه اول، موضوعات عملی مربوط به اجرای پروژه کریدور حمل و نقل بین المللی شمال – جنوب را بررسی می کنند.

روز اول این همایش کارشناسان کشورهای فوق با برگزاری 4 نشست در مورد بازارهای جدید، پیشنهادات سازمان ها در مورد تضمین حمل و نقل و ترانزیت و همچنین کنسپسیون جدید کریدور حمل و نقل شمال – جنوب، تبادل نظر می کنند.

انتظار می رود که در پایان همان روز نمایندگان شرکت های کشورهای شرکت کننده قراردادهای سرمایه گذاری امضا کنند.

در دومین روز، شرکت کنندگان این همایش بین المللی با شرکت های منطقه ای آشنا و از بنادر آستاراخان و منطقه اقتصادی لوتوس دیدن می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آستاراخان» میزبان همایش بین المللی حمل و نقل «شمال – جنوب»

«آستاراخان» میزبان همایش بین المللی حمل و نقل «شمال – جنوب»