مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-07ورزشي

مازندرانی: تصمیم هیات داوران ناعادلانه بود/ کل کبدی ضرر می کند


سرمربی تیم ملی کبدی ایران با بیان اینکه در بیست و پنج سال گذشته شاهد اتفاقی که امروز در بازی ایران و هند افتاد نبوده است، گفت: اتفاق امروز کل کبدی را متضرر می کند.

- سرمربی تیم ملی کبدی ایران با بیان اینکه در بیست و پنج سال گذشته شاهد اتفاقی که امروز در بازی ایران و هند افتاد نبوده است، گفت: اتفاق امروز کل کبدی را متضرر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا به هانگژو، غلامرضا مازندرانی، سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از بازی ایران و هند گفت: مسابقه بسیار سخت و رقابت بسیار سنگینی بود البته پیش بینی خود ما هم درباره این مسابقه همین بود.

کشور هند در رشته کبدی بسیار قدرتمند است و ستاره های بسیاری در اختیار دارد، هرچند بچه های ما هم بسیار قوی ظاهر شدند و به جز تعدادی که نتوانستند انتظارات ما را برآورده کنند، روند مبارزه بچه ها خوب بود.

سرمربی تیم ملی کبدی در ادامه با اشاره به توقف یک ساعته بازی اظهار کرد: اتفاقی که در یک دقیقه و نیم پایانی افتاد بسیار عجیب بود.

ضمن اینکه داورها بسیار ضعیف عمل کردند و تصمیمی که گرفتند، بسیار ناعادلانه بود.

وی اضافه داد: هیات داوران اگر همان امتیاز یک - یک که به هر دو تیم داده شد را اعمال می کردند، بهترین تصمیم بود اما با نفوذ هندی ها در سطح کبدی دنیا، شاهد این بودیم که تیم رقیب به زور رای خود را تحمیل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندرانی: تصمیم هیات داوران ناعادلانه بود/ کل کبدی ضرر می کند

مازندرانی: تصمیم هیات داوران ناعادلانه بود/ کل کبدی ضرر می کند