مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-22سياسي

مخالفت مجلس با ممنوعیت تغییر کاربری تاسیسات گردشگری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم را حذف کردند که در آن تغییر کاربری تاسیسات گردشگری را بدون تأیید وزارت میراث فرهنگی، - نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم را حذف کردند که در آن تغییر کاربری تاسیسات گردشگری را بدون تأیید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ممنوع کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) و در ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بند (ج) ماده 83 را بررسی کردند.

در این بند آمده است تغییر کاربری تاسیسات گردشگری تحت هر عنوان، بدون تأیید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ممنوع است.

مراجع تغییر کاربری مکلفند پیش از موافقت، نسبت به اخذ استعلام از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام نمایند.

در صورت موافقت با تغییر کاربری تأسیسات گردشگری موجود توسط وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، کلیه تخفیفات، تسهیلات، حمایت ها و معافیت های اعطایی، ملغی و عین یا معادل آن به اضافه 50 درصد مابه التفاوت ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری ملک به قیمت کارشناسی روز، أخذ و به حساب خزانه واریز و معادل صددرصد آن با رعایت بند (د) ماده 28 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2) برای هزینه کرد در زمینه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با ممنوعیت تغییر کاربری تاسیسات گردشگری

مخالفت مجلس با ممنوعیت تغییر کاربری تاسیسات گردشگری