مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-21سياسي

ثبت نام 27 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری


رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز دوم 27 نفر در استان موفق به ثبت نام نهایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند که از این تعداد 26 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان روز دوم 27 نفر در استان موفق به ثبت نام نهایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده اند که از این تعداد 26 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

محسن حسین میرزایی 29 مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا سوم آبان ماه ادامه دارد، اظهار کرد: تا پایان روز دوم 27 نفر در استان موفق به ثبت نام نهایی شده اند که از این تعداد 26 نفر مرد و یک نفر زن هستند.

وی افزود: چهار نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، 22 نفر کارشناسی ارشد و یک نفر دارای تحصیلات حوزوی است، همچنین از مجموع ثبت نام کنندگان دو نفر دارای سابقه نمایندگی در ادوار گذشته مجلس را در کارنامه خود داشته است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری بیان کرد: از مجموع ثبت نام کنندگان تا پایان روز دوم 20 نفر سن کمتر از 50 سال داشته که این نشان از حضور پررنگ جوانان در این دوره از انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 27 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

ثبت نام 27 نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری