مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-18بين الملل

اعلام انزجار مردم رشت از جنایت هولناک صهیونیست


مردم انقلابی رشت نخستین ساعات بامداد امروز، 26 مهرماه در پی حمله سفاکانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، در حرکتی خودجوش با حضور در گلزار شهدای رشت این جنایت هولناک رژیم منحوس اسراییل را محکوم کردند.

- ایسنا/گیلان مردم انقلابی رشت نخستین ساعات بامداد امروز، 26 مهرماه در پی حمله سفاکانه رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، در حرکتی خودجوش با حضور در گلزار شهدای رشت این جنایت هولناک رژیم منحوس اسراییل را محکوم کردند.

مردم انقلابی رشت نخستین ساعات امروز، 26 مهرماه در پی حمله رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، با وجود بارندگی شدید و آبگرفتگی معابر در حرکتی خودجوش با حضور در گلزار شهدای رشت این جنایت هولناک رژیم منحوس اسراییل را محکوم کردند.

مردم رشت حمله به بیمارستان المعمدانی و شهادت شمار زیادی از کودکان و مردم بی دفاع بستری در این بیمارستان را اقدامی وحشیانه و ضدانسانی اعلام کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل شهادت و مجروح شدن بیش از هزار نفر از مردم بی دفاع غزه را محکوم و انزجار و نفرت خود را از حرکت ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار مردم رشت از جنایت هولناک صهیونیست

اعلام انزجار مردم رشت از جنایت هولناک صهیونیست