مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-05سياسي

محور شلمان به املش نیازمند 300 هزار مترمکعب مصالح است


نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به پروژه ساخت محور شلمان به املش گفت: طول رفت و برگشت این پروژه حدود 3 کیلومتر است که امروز چیزی حدود 300 هزار مترمکعب مصالح برای اجرایی شدن کامل آن نیازمندیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام محمد صفری امروز در جریان بازدید امروز خود به همراه خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور از مسیرهای مواصلاتی منطقه در اشکورات و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازدید از محور زیاز به شوک، محور تونل گرمابدشت به سمت لشکان و بخشی از محورهای پایین دست اشکورات، انتظار می رود هر چه سریع تر سازمان راهداری با مجوزی که معاون وزیر راهداری صادر کرده مناقصه روکش آسفالت جدید برگزار شود.

  وی با اشاره به اینکه مشکل تامین قیر برای اجرای پروژه ها به زودی با ابلاغ به دولت حل خواهد شد، افزود: به توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و بارش باران کار برای اجرای پروژه ها بسیار سخت است به محض مساعد شدن آب و هوا عملیات روکش آسفالت اجرایی خواهد شد.

  پیشرفت 95 درصدی پل کیازنیک املش نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه در اثر تخریب سیل سال 97 دو پل بزرگ در املش تخریب شد، گفت: پل کشاورز در رانکوه مورد افتتاح و بهره برداری مردم قرار گرفت و پل کیازنیک املش نیز با پیشرفت 95 درصدی و اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور شلمان به املش نیازمند 300 هزار مترمکعب مصالح است

محور شلمان به املش نیازمند 300 هزار مترمکعب مصالح است