مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-16اجتماعي

تعمیم رویکرد نگاه 360 درجه به شهر از واحد های ستادی تا مناطق و نواحی شهر تهران


جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه 8 تهران با حضور معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت، شهردار و مدیران منطقه 8 برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های خیالستان زندگی، بوستان مرمر، ساختمان اداری انتظامی مدائن، موزه شهیدان صابری و باغ موزه مینیاتور گفت: جلسات نظارت میدانی فقط مختص واحد های ستادی در شهرداری نیست و این جلسات باید تا نواحی که به عنوان لبه ی خدمتی در شهر تهران هستند تعمیم یابد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به رویکرد نگاه نظارتی 360 درجه به امور شهر گفت: نظارت های میدانی 360 درجه در خود مناطق و نواحی به خوبی قابل اجرا است و در ارتقاء طرح تحول نگهداشتی شهر به خوبی یاری رسان است.

شعبانی در ادامه گفت: یکی از اصلی ترین اهداف جلسات نظارت میدانی و ستادی اشاعه این رویکرد نظارتی در بین نواحی و مناطق شهر می باشد تا قبل از نظارت واحد های ستادی خودشان مشکلات را احصاء و برطرف کند.

معاون شهردار تهران افزود: نباید از کنار مشکلات شهر براحتی عبور نماییم و با پیگیری های مستمر و روزانه خیلی از مشکلات قابل حل هستند و باید شهر را بصورت مستمر پایش و نگهداشت نمایید وی تأکید کرد:همه ی همکاران ما در مناطق باید متولی نظارت های مستمر و میدانی در شهر بصورت مداوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیم رویکرد نگاه 360 درجه به شهر از واحد های ستادی تا مناطق و نواحی شهر تهران

تعمیم رویکرد نگاه 360 درجه به شهر از واحد های ستادی تا مناطق و نواحی شهر تهران