مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-11اجتماعي

مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده ای خراسان جنوبی راه اندازی شد


مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده ای با بیش از 10 سامانه پایش تصویری در مرکز فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی راه اندازی شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده ای با بیش از 10 سامانه پایش تصویری در مرکز فرماندهی پلیس راه خراسان جنوبی راه اندازی شد.

سردار حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی سه شنبه شب 18 مهر در آیین بهره برداری از مرکز هوشمند کنترل ترافیک راه های استان اظهار کرد: مرکز مدیریت هوشمند پایش تصویری با ارتباط فنی می تواند در مدیریت ترافیک، کاهش تلفات جاده ای تاثیرگذار باشد که با تلاش نیروهای پلیس راه و مرکز فناوری و ارتباطات نیروی انتظامی استان راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه هدف از راه اندازی این مرکز استفاده از ابزار فنی و تجهیزات در راستای مدیریت بهتر و دقیق تر جاده ها و جبران خلاء نیروی انسانی در حوزه پلیس راه است، افزود: در این مرکز 10 سامانه خدمات رسانی و مدیریت ترافیک جاده های استان راه اندازی شده که به طور همزمان به بهره برداری می رسد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به راه اندازی سامانه هوشمند تردد ناوگان خودرویی، پایش دوربین های نظارت جاده ای، پایش البسه گشت های پلیس راه و سامانه پایش تصویری سراسری پاسگاه ها اشاره کرد و گفت:با وجود این سامانه ها به طور لحظه ای می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده ای خراسان جنوبی راه اندازی شد

مرکز هوشمند کنترل ترافیک جاده ای خراسان جنوبی راه اندازی شد