مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:002023-09-26بين الملل

دمشق: حملات اسراییل به سوریه، منطقه را به سمت تنش سوق داده است


رییس هیأت سوریه در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل حملات مکرر رژیم صهیونیستی به «شهرها، بنادر و فرودگاه های غیرنظامی سوریه» را محکوم کرد و گفت که تداوم این حملات، - رییس هیأت سوریه در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل حملات مکرر رژیم صهیونیستی به شهرها، بنادر و فرودگاه های غیرنظامی سوریه را محکوم کرد و گفت که تداوم این حملات، منطقه را به سطوح بی سابقه تنش سوق داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسام صباغ رییس هیأت سوریه در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل امروز سه شنبه در سخنانی در مجمع گفت که جهان شاهد چالش های جدی است، به ویژه ادامه اشغال و گسترش تروریسم که نیازمند همکاری کشورهای عضو برای ایجاد نظم جهانی چند قطبی جدید است.

وی تأکید کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به شهرها، بنادر و فرودگاه های غیرنظامی سوریه، منطقه را به سطوح بی سابقه تنش سوق داده است.

صباغ تصریح کرد، سیاست های هرج و مرج خلاقانه آمریکا منجر به بی ثباتی امنیت و ثبات در منطقه ما و ظهور تروریسم و ​​نابودی دستاوردهای توسعه شد و منشور ملل متحد نیز از این هرج و مرج در امان نماند.

مقام سوری ادامه داد، سوریه بر حق مشروع خود برای بازگرداندن کل جولان اشغالی سوریه تأکید دارد؛ حقی که توسط قوانین بین المللی تضمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق: حملات اسراییل به سوریه، منطقه را به سمت تنش سوق داده است

دمشق: حملات اسراییل به سوریه، منطقه را به سمت تنش سوق داده است