مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:322023-10-17اقتصادي

80 درصد ساختمان سازی های بخش مرکزی یزد تخلف است


مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری شهرستان یزد گفت: حدود 80 درصد ساخت و ساز های بخش مرکزی یزد غیرقانونی و با تخلف ساخته می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، علیرضا گورابیان پیش از ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران استان حاضر شد و اظهار کرد: صدور پروانه ساختمانی، برخورد با ساخت وساز های غیرمجاز، صدور مجوز شعب آب و برق، صدور پروانه قطع اشجار و سایر موارد از مهم ترین خدماتی است که این شرکت تعاونی ارائه می دهد.

وی با بیان این که جمعیت بخش مرکزی یزد به علت ساخت وساز های طرح نهضت ملی مسکن و مابقی طرح ها در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است، افزود: سال 98 جمعیت بخش مرکزی یزد حدود 35 هزار نفر بود که در حال حاضر جمعیت بخش مرکزی یزد به حدود 70 هزار نفر رسیده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی همیاری دهیاری های یزد گفت: گردش مالی این شرکت تعاونی به واسطه این افزایش جمعیت و گسترش یافتن خدمات و طرح های مختلف از 4 میلیارد در سال 98 به حدود 60 میلیارد در سال 1401 رسیده است.

گورابیان با اشاره به این که به صورت متوسط سالیانه حدود هزار و 200 پروانه ساختمانی در بخش مرکزی یزد صادر می شود، تصریح کرد: سال گذشته 207 پروانه ساخت وساز صادر و تعداد 897 پرونده تخلف سازی تشکیل و به کمیسیون ماده 99 ارسال شده و در مجموع حدود 80 درصد ساخت و ساز های این بخش به صورت غیر قانونی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد ساختمان سازی های بخش مرکزی یزد تخلف است

80 درصد ساختمان سازی های بخش مرکزی یزد تخلف است