مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27اقتصادي

معضل زیست محیطی کارخانجات ید گلستان حل نشده است


عبدالله آقا علیخانی، بازرس کل استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: دغدغه و نگرانی های موجود در حوزه فعالیت کارخانجات تولید ید در استان گلستان و پیامدهای زیست محیطی آنها سبب شد تا در ابتدای سال جاری سازمان بازرسی .

- بازرس کل استان گلستان با اشاره به تغییر رویکرد مالکان و مدیران کارخانجات استحصال ید در گلستان مبنی بر همراهی در حل چالش های زیست محیطی ناشی از بهره برداری و تولید این محصول گفت: هنوز معضلات زیست محیطی تولیدکنندگان ید در گلستان به طور کامل برطرف نشده است.

عبدالله آقا علیخانی، بازرس کل استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: دغدغه و نگرانی های موجود در حوزه فعالیت کارخانجات تولید ید در استان گلستان و پیامدهای زیست محیطی آنها سبب شد تا در ابتدای سال جاری سازمان بازرسی به طور ویژه در این زمینه ورود کند.

وی افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و مباحث و نگرانی ها موجود در شورای نظارتی استان با حضور دستگاه های نظارتی بررسی و مقرر شد تا در یک زمان بندی معین و با نظارت اداره محیط زیست اقدامات لازم برای  حل چالش های زیست محیطی واحدهای تولید کننده ید در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل زیست محیطی کارخانجات ید گلستان حل نشده است

معضل زیست محیطی کارخانجات ید گلستان حل نشده است