مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:562023-09-25سياسي

تصویر واقعی دفاع مقدس را به جوانان بیاموزیم


سخنگو و مسؤول روابط عمومی سپاه با اشاره به اینکه باید تصویر واقعی دفاع مقدس را به جوانان بیاموزیم تصریح کرد: ما در یادواره شهیدان موظف به ارائه گزارش به شهیدان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در نهمین یادواره شهدای روستای مهدیرجه شهرستان گلوگاه با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی گرامیداشت یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: باید قدر این جمله حکیمانه را بدانیم و برگزار کنندگان یادواره های شهدا از گمنامان هستند.

وی افزود: همه ما بر مبنای آموزه های قرآن قائل هستیم که شهیدان زنده اند و رفتار و گفتار ما را می بینند و آن را قضاوت می کنند، امیدواریم رهروان خوبی برای شهدا باشیم.

سخنگوی سپاه ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس مایه هویت، عزت و سربلندی مردمان این سرزمین و صاحبان انقلاب اسلامی شد.

مسؤول روابط عمومی سپاه  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با پیشکسوتان و دست اندرکاران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در رأس کسانی که دفاع کردند نام زیبای شهیدان می درخشد و همینطور نام خانواده های عزیز و بزرگواری که این شهدا را تربیت کرده اند و به عنوان سربازان امام ولایت به جبهه فرستادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویر واقعی دفاع مقدس را به جوانان بیاموزیم

تصویر واقعی دفاع مقدس را به جوانان بیاموزیم