مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 23:502023-09-30سياسي

وحدت امت اسلامی پیوندی ناگسستنی است


دشمنان امت اسلامی تلاش خود را برای خدشه دار کردن وحدت و انسجام بین مسلمین به کار می برند، اما این را باید بدانند که این وحدت قدمتی تاریخی دارد و پیوند الهی و ناگسستنی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: دشمنان امت اسلامی تلاش خود را برای خدشه دار کردن وحدت و انسجام بین مسلمین به کار می برند، اما این را باید بدانند که این وحدت قدمتی تاریخی دارد و پیوند الهی و ناگسستنی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین نواخته شدن زنگ وحدت امروز با حضور فرماندار رضوانشهر، جانشین سپاه ناحیه و مسئولان شهرستان و بخش در دبیرستان پسرانه شافعی بخش پره سر برگزار شد.

سید نادر صفوی میرمحله، فرماندار رضوانشهر در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: محور اصلی اتحاد و همبستگی در بین امت اسلامی عمل به دستورات خداوند، قرآن کریم و سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با تاکید بر برنامه ریزی و اتحاد و همدلی بین دانش آموزان، گفت: امروز بر ما و شما دانش آموزان تکلیف است که با هوشیاری فریب دشمنان را نخوریم و اتحاد و همدلی را در بین خود محکم تر کنیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به تلاش دشمنان اسلام برای خدشه دار کردن وحدت و همبستگی امت اسلامی افزود: دشمنان امت اسلامی تلاش خود را در خدشه دار کردن وحدت و انسجام بین مسلمین به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت امت اسلامی پیوندی ناگسستنی است

وحدت امت اسلامی پیوندی ناگسستنی است