مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:552023-10-16سياسي

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی قزوین تا پایان دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت 700 تختخوابی قزوین اظهار کرد: - معاون اجرایی رییس جمهور گفت: روند اجرای بیمارستان 700 تختخوابی استان قزوین نیز مناسب است و تلاش می کنیم تا پایان دولت بتوانیم فاز اول بیمارستان با 350 تخت خواب را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت 700 تختخوابی قزوین اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان قزوین روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به قزوین با سرعت خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیش از 100 پروژه و مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان قزوین به اتمام رسیده است افزود: تعدادی از مصوبات نیز هنوز شروع نشده که در این سفر به دنبال مسئله یابی و چرایی این مسئله هستیم.

معاون اجرایی رییس جمهور با بیان اینکه 3 هزار و 500 میلیارد تومان از اعتبارات بیستمین سفر استانی هیات دولت به استان قزوین تخصیص پیدا کرده که 2 هزار میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و مابقی توسط سایر دستگاه های اجرایی ملی و استانی تأمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی قزوین تا پایان دولت

بهره برداری از فاز اول بیمارستان 700 تختخوابی قزوین تا پایان دولت