مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-08سياسي

ثبت 84 موقوفه و 15 بقعه در بندرانزلی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر انزلی با بیان اینکه بیشترین نیات در این شهرستان روضه خوانی برای اهل بیت (ع)، هزینه روزانه مسجد و خیرات است، - ایسنا/گیلان رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر انزلی با بیان اینکه بیشترین نیات در این شهرستان روضه خوانی برای اهل بیت (ع)، هزینه روزانه مسجد و خیرات است، گفت: در حال حاضر 84 موقوفه و 15 بقعه ثبت شده در شهرستان بندر انزلی وجود دارد.

حجت الاسلام حمید رهبرشاد در گفت وگو با ایسنا ضمن اشاره به اینکه هفته وقف سال جاری از دهم مهر آغاز و 17 مهرماه ادامه دارد، اظهار کرد: وقف یکی از سنت های حسنه است و با توجه به اهمیت این موضوع، سازمان اوقاف و امور خیریه یکی از نهادهایی است که تحت نظر ولی فقیه امورات مربوط به وقف را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در شهرستان ها ادارات اوقاف نماینده این سازمان هستند، افزود: از جمله اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه در سطح شهرستان می توان رسیدگی به امور اماکن مذهبی از جمله بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه ها و تکایا را نام برد.

حجت الاسلام رهبرشاد با بیان اینکه اداره اوقاف و امور خیریه دبیر ستاد رسیدگی به امور مساجد است، تصریح کرد: علاوه بر انتصاب هیئت امنا مساجد و بقاع متبرکه، نظارت بر امورات عمرانی و بودجه هایی که از طریق دولت برای این بقاع و اماکن مذهبی اختصاص پیدا می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 84 موقوفه و 15 بقعه در بندرانزلی

ثبت 84 موقوفه و 15 بقعه در بندرانزلی