مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-18سياسي

نامه 6 عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!


یک عضو شورای شهر کرمانشاه از نامه شش تن از اعضای این شورا به شهردار کرمانشاه خبر داد که در آن از شهردار خواسته شده استعفا بدهد.

- نامه 6 عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید! ایسنا/کرمانشاه یک عضو شورای شهر کرمانشاه از نامه شش تن از اعضای این شورا به شهردار کرمانشاه خبر داد که در آن از شهردار خواسته شده استعفا بدهد.

احسان حیدریان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نامه شش تن از اعضای شورای شهر کرمانشاه به شهردار گفت: شش نفر از اعضا در این نامه خواستار استعفای شهردار شده اند.

وی که مخالف این نامه و استعفای شهردار است، افزود: این درخواست درحالی که شهردار در حال فعالیت و انجام امور شهر است، تنها شهر و شهرداری را با چالش مواجه می کند.

وی با غیرمنطقی خواندن این درخواست گفت: اگر شهردار ناکارآمد است و شورای شهر دلیل معتبری در این زمینه دارد، خود شورا باید در این زمینه ورود کند و شهردار را برکنار کند، نه اینکه به شهردار نامه بزند که چون ناکارآمد است، استعفا دهد.

حیدریان گفت: از طرفی فعالیت های شهردار نشان می دهد که امورات شهر درحال انجام است و به تازگی پروژه مهمی مثل تقاطع سپاه به سرانجام رسیده که عمده کارهای آن طی هشت تا 9 ماه انجام و صفر تا صد اعتبارات آن توسط شهرداری تامین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه 6 عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!

نامه 6 عضو شورای شهر کرمانشاه به شهردار/ لطفا استعفا بدهید!