مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-09فرهنگي

پانتومیم هنر بین المللی است


کارگردان نمایش «کاغذ کثیف» اثر راه یافته از اردبیل به جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان گفت: ارتباط بین مخاطب و هنرمند در هنر پانتومیم بیشتر از دیگر هنرهای نمایشی است و انسان ها با هر زبانی می توانند با هنرمند ارتباط برقرار کنند و هنر بین المللی است.

- ایسنا/زنجان کارگردان نمایش کاغذ کثیف اثر راه یافته از اردبیل به جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان گفت: ارتباط بین مخاطب و هنرمند در هنر پانتومیم بیشتر از دیگر هنرهای نمایشی است و انسان ها با هر زبانی می توانند با هنرمند ارتباط برقرار کنند و هنر بین المللی است.

سلمان شفیعی پیش از ظهر امروز (17 مهرماه) در حاشیه دومین جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره پانتومیم فرصت خوبی برای معرفی رشته پانتومیم و معرفی آن به هنرمندان بالاخص قشر جوانان است.

این جشنواره می تواند صدای هنرمندان این رشته باشد تا بقیه را از وجود چنین هنر و توانایی بالایی که هنرمند با مخاطب برقرار می کند، با خبر کند.

وی تصریح کرد: پانتومیم هنری است که در آن هنرمند با حرکات بدن پیام خود را به مخاطب منتقل می کند و یکی از قدیمی ترین نوع نمایش ها در جهان هست و نمونه های آن را از دوران یونان باستان می توانیم مشاهده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانتومیم هنر بین المللی است

پانتومیم هنر بین المللی است