مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-16سياسي

35 درصد مصوبات سفر نخست هیات دولت به فارس کمتر از 50 درصد محقق شد


نخستین سفر رییس جمهور به فارس 114 مصوبه داشت که گرچه 85 درصد آن عملیاتی شده اما 35 درصد زیر 50 درصد عملیاتی شده اند و اجرای 13 مصوبه 10 درصد و کمتر از آن بوده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دومین سفر هیات دولت به فارس تقریبا در سالگرد اولین سفر انجام شد.

رییس جمهور روز پنجشنبه 21 مهرماه در بدو ورود به استان فارس در فرودگاه شهید دستغیب شیراز اصلی ترین محور سفر را بررسی مصوبات سفر قبل اعلام کرد و گفت: نظارت بر تحقق مصوبات سفر نخست محور برنامه های هیات دولت در سفر به استان فارس است تا برنامه های پیش بینی شده به موقع اجرا و به مردم تحویل داده شود.

  اجرای 85 درصد مصوبات کلید واژه ای بود که هم پیش از حضور رظیس قوه مجریه در فارس و هم در حین سفر از سوی مسئولان استان بر آن تأکید میشد.

گرچه این آمار در مقایسه با سایر استان های همجوار همچون استان اصفهان که طبق اعلام رسمی دولت 69 درصد مصوبات آن عملیاتی شده، رقم قابل قبولی است اما بررسی نتیجه نهایی مصوبات پس از دو سال نشان می دهد بسیاری از مسائل که انتظار حل آن می رفت همچنان باقی مانده است.

  سفر نخست رییس جمهور به فارس 114 مصوبه اصلی داشت که پس از بررسی ها و آگاهی بیشتر مدیریت عالی استان که تنها دو هفته از استقرارش می گذشت، از چالش های موجود در فارس، 33 مصوبه به عنوان متمم سفر بر آن افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد مصوبات سفر نخست هیات دولت به فارس کمتر از 50 درصد محقق شد

35 درصد مصوبات سفر نخست هیات دولت به فارس کمتر از 50 درصد محقق شد