مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-18بين الملل

خروش مردم بهشهر در محکومیت کودک کشی اسراییل در غزه


مردم بهشهر در پی اقدام جنایتکارانه اسراییل غاصب و کودک کش در بیمارستان غزه، گرد هم آمدند و این اقدام بی رحمانه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مردم ولایتمدار بهشهر در پارک ملت بهشهر گرد هم آمدند و خشم و انزجار خود را در پی جنایات ددمنشانه رژیم غاصب اسراییل فریاد زدند.

مردم بهشهر در دفاع از زنان و کودکان مظلوم و بی گناه غزه که در بیمارستان المعمدانی به خاک و خون کشیده شدند، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل مرگ بر آمریکا انزجار خود را به جهانیان نشان دادند.

مردم انقلابی بهشهر با به آتش کشیدن پرچم اسراییل حملات اسراییل کودک کش را محکوم کرده و با قرائت قطعنامه ای هم نوا با مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی، آزادی قدس عزیز و فلسطین را فریاد کردند.

* اسراییل به مرگ نزدیک شد نقدی از شهروندان بهشهری با حضور در این راهپیمایی به خبرنگار فارس گفت: اسراییل هر لحظه به نابودی نزدیک می شود و با این کودک کشی به مرگ نزدیک و نزدیک تر شد.

وی افزود: ما مردم امروز با محکوم کردن اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی از همه کشورها و مردم جهان می خواهیم که در برابر این حملات و کودک کشی در غزه سکوت نکنند و وارد میدان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروش مردم بهشهر در محکومیت کودک کشی اسراییل در غزه

خروش مردم بهشهر در محکومیت کودک کشی اسراییل در غزه