مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-02اقتصادي

راه دسترسی 8 روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد


فرماندار ویژه شهرستان ورامین گفت: با افتتاح پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) بعد از هشت سال، راه دسترسی 8 روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین در مراسم افتتاحیه پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) که صبح امروز با حضور مدیرعامل راه آهن برگزار شد اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم بعد از هشت سال این پروژه افتتاح می شود، افتتاح این پل راه دسترسی 8 روستا می باشد، هدف دولت مردمی از ابتدای شروع به کار خود این بوده که پروژه های نیمه کاره در کشور را  افتتاح و به بهره برداری برساند تا رضایتمندی مردم را فراهم کند.

وی گفت: پل رو گذر پیامبر اعظم(ص) یا قاسم آباد از مطالبات اصلی مردم بخش مرکزی ورامین بوده است، چرا که در توسعه شهری شهرستان ورامین چندین طرح بزرگ وجود دارد و کمربندی جنوبی ورامین یکی از این پروژه هاست و در حال حاضر فاز اول این پروژه در حال افتتاح است و در آینده نزدیک الباقی پروژه نیز تکمیل و افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

درویشی افزود: جا دارد از شرکت راه آهن بابت تامین اعتبار پروژه که زحمات زیادی کشیدند تقدیر کنیم، با وجود مشکلاتی که از سنوات قبل برای پروژه ایجاد شده بود با مدیریت جهادی تامین اعتبار صورت گرفته و در حال حاضر این پروژه در حال افتتاح است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه دسترسی 8 روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد

راه دسترسی 8 روستای بخش مرکزی ورامین تسهیل شد