مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-04بين الملل

فیدان: مواضع تروریست ها در عراق و سوریه هدف مشروع هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه طی نشست خبری مشترک با تحسین ارطغرل اغلو، وزیر خارجه جمهوری تُرک قبرس شمالی در آنکارا با اشاره به انفجار انتحاری و حمله تروریستی روز یکشنبه در ورودی وزارت کشور، - وزیر امور خارجه ترکیه امروز اعلام کرد: مواضع تروریست ها در عراق و سوریه برای ترکیه هدف مشروع هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هاکان فیدان، وزیر امور خارجه ترکیه طی نشست خبری مشترک با تحسین ارطغرل اغلو، وزیر خارجه جمهوری تُرک قبرس شمالی در آنکارا با اشاره به انفجار انتحاری و حمله تروریستی روز یکشنبه در ورودی وزارت کشور، گفت که از این پس تمامی مواضع گروهک تروریستی پ ک ک در عراق و سوریه برای نیرو های مسلح کشورش اهدافی مشروع به شمار می روند.

وزیر امور خارجه ترکیه در این باره تأکید کرد که ارتش کشورش تمام تاسیسات زیرساختی، روبنایی و انرژی متعلق به پ ک ک را هدف قرار خواهد داد.

هاکان فیدان با اشاره به تلاش نیرو های امنیتی ترکیه برای مجازات عوامل دخیل در عملیات تروریستی روز یکشنبه در آنکارا مدعی شد: در تحقیقات نیرو های امنیتی مشخص شد که 2 تروریست از سوریه وارد ترکیه شده و آموزش دیده اند!ارتش ترکیه 9 اکتبر 2019 با مشارکت نیرو های مسلح تحت حمایت خود در شمال سوریه، عملیاتی را با عنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیدان: مواضع تروریست ها در عراق و سوریه هدف مشروع هستند

فیدان: مواضع تروریست ها در عراق و سوریه هدف مشروع هستند