مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-22سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان علمی بسیج کهگیلویه و بویراحمد


جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با سازمان علمی و پژوهشی بسیج استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با سازمان علمی و پژوهشی بسیج استان تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم نامه بین جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه وبویراحمد به نمایندگی سید داوود موسویان و سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان به نمایندگی حجت الاسلام مقتدر ، منعقد و امضاء شد.

سید داود موسویان، رییس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی غیر دولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های آموزشی(کوتاه مدت و بلند مدت)، فرهنگی، پژوهشی و تجاری سازی فعالیت دارد.

گفتنی است که هدایت تخصصی سرمایه انسانی در راستای توانمندسازی نیروی انسانی جریان علم و فناوری انقلاب اسلامی و ارتقاء بهره وری حداکثری سرمایه انسانی متخصص در راستای حل مسایل و نیازهای فناورانه حال و آینده نظام اسلامی، تشکیل هسته های رشد به منظور انجام پروژه های رشد و ایجاد بستر جهت ورود ظرفیت های جهاددانشگاهی در عرصه تحقیقات صنعتی براساس اولویت های قرارگاه علم و فناوری در حوزه نیازهای احصا شد و توسعه زیرساخت های نوآوری و ایجاد شبکه ارتباطی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان علمی بسیج کهگیلویه و بویراحمد

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی و سازمان علمی بسیج کهگیلویه و بویراحمد