مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-09سياسي

شهرداری اهواز از دو سال پیش به شفافیت در معاملات ملزم شده است


عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح کاهش اختیارات شهردار که از سوی برخی اعضا به عنوان شفافیت کار مطرح شده است، گفت: الزام شهرداری به شفافیت در معاملات بالای سقف معاملات جزیی در سامانه ستاد به صورت شفاف و ایجاد رقابت سالم در سراسر کشور اقدامی بود که در اسفندماه 1400 اجرایی شد.

- ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به طرح کاهش اختیارات شهردار که از سوی برخی اعضا به عنوان شفافیت کار مطرح شده است، گفت: الزام شهرداری به شفافیت در معاملات بالای سقف معاملات جزیی در سامانه ستاد به صورت شفاف و ایجاد رقابت سالم در سراسر کشور اقدامی بود که در اسفندماه 1400 اجرایی شد.

سیاوش محمودی در نطق پیش از دستور خود در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (17 مهرماه) با موضوع کاهش اختیارات شهردار برگزار شد، با قرائت بیانه ای در مورد اتفاقات اخیر در فسطین و تبریک هفته نیروی انتظامی، در خصوص دستورکار این جلسه به عنوان مخالف طرح اظهار کرد: بنده در دو سال گذشته همواره بر وحدت، انسجام و هم افزایی تاکید داشتم و راه خدمت به مردم شریف اهواز را در سایه وحدت و ثبات در مدیریت و خدمت صادقانه جهادی و انقلابی دانسته و می دانم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در فضای صداقت، رفاقت و آرامش است که می توانیم خدمات شایسته ای به مردم داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز از دو سال پیش به شفافیت در معاملات ملزم شده است

شهرداری اهواز از دو سال پیش به شفافیت در معاملات ملزم شده است