مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-12سياسي

جای خالی اقتصاد ایران در افغانستان


در بازدید از افغانستان احساس شد که جای بخش های اقتصادی ایران در این کشور خالی است.

- ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: در بازدید از افغانستان احساس شد که جای بخش های اقتصادی ایران در این کشور خالی است.

یعقوبعلی نظری امروز پنجشنبه 20 مهرماه، در یکصدوهفتمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خراسان رضوی اظهار کرد: وظیفه دارم یاد کنم از شهدای فلسطین و آزادسازی قدس؛ موضوع اول جهان اسلام قدس بوده و خدا را شاکریم که پس از سال ها مظلومیت و مجاهدت های مردم فلسطین، شاهد این هستیم که مقتدرانه در مسیر اهداف خود و نهایتا آزادی قدس موفق هستند و این جرثومه فساد و غده سرطانی را که در بین کشورهای اسلامی توسط استکبار جاسازی شده و سرزمین های مسلمانان را غصب کرده، در حال اضمحلال است.

وی در ادامه اظهار کرد: گاهی اگر مباحث و مشکلات را به موقع احصا نکرده و پیگیری برای حل آن نداشته باشیم، حل این مشکلات سخت خواهد شد.

تاکید ما بر این است که واحدهای تولیدی و واحدهای اقتصادی در رابطه با مشکلاتی که دارند، به جد و به موقع فعال باشند و اگر جایی نیاز به حمایت و کمک حاکمیت وجود داشته باشد، به موقع اعلام شود.

استاندار خراسان رضوی در خصوص سفر هیأت تجاری و اقتصادی استان به افغانستان خاطرنشان کرد: از نگاه اقتصادی مراودات با افغانستان به جد مقرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی اقتصاد ایران در افغانستان

جای خالی اقتصاد ایران در افغانستان