مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-01بين الملل

دفع حمله پهپادی اوکراین به روسیه


وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، سامانه های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را صبح به وقت مسکو بر فراز منطقه کراسنودار واقع در جنوب این کشور منهدم کردند.

- وزارت دفاع روسیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد، سامانه های پدافند هوایی روسیه یک پهپاد اوکراینی را صبح به وقت مسکو بر فراز منطقه کراسنودار واقع در جنوب این کشور منهدم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: در اول اکتبر، حدود ساعت 08:00 به وقت مسکو، تلاش رژیم کی یف برای انجام یک حمله تروریستی توسط یک پهپاد به اهدافی در خاک روسیه متوقف شد.

این هواپیمای بدون سرنشین اوکراینی بر فراز قلمرو کراسنودار توسط سامانه های پدافند هوایی مستقر منهدم شد.

مناطق مرزی روسیه شامل کورسک، بریانسک و بلگورود و همچنین کریمه و مسکو، از زمانی که روسیه عملیات نظامی خود را در اوکراین در فوریه 2022 آغاز کرد، بارها هدف هواپیماهای بدون سرنشین اوکراینی قرار گرفته اند.

مقامات روسیه همچنین کی یف را به طراحی اقدامات خرابکارانه از طریق هدف قرار دادن سایت های زیرساختی اصلی، از جمله نیروگاه های هسته ای این کشور متهم کرده اند.

کی یف در ماه های اخیر حملات خود را به خاک روسیه افزایش داده است و در همین حال ضدحمله اوکراین که در اوایل ژوئن آغاز شد، نتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفع حمله پهپادی اوکراین به روسیه

دفع حمله پهپادی اوکراین به روسیه