مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-04سياسي

وضعیت آشفته حضور کودکان در فضای مجازی مدیریت شود


یکی از مهمترین ضرورت ها مقابله با ابتلای افراطی کودکان و نوجوانان به فضای مجازی است که باید توسط مجموعه های تربیتی این اوضاع را کنترل کند.

- حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص اهمیت نقش تربیت اسلامی در رشد ذهنی کودکان و نوجوانان اظهار کرد: فعالیت هایی در حوزه تربیتی و آموزشی برای کودکان نتیجه بخش خواهد بود که استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به ظرفیت برگزاری اردوهای مناسب برای کودکان در استان افزود: اردوگاه های تربیتی دانش آموزی فضای خوبی برای اعتلای تربیت کودکان و نوجوانان دارد که باید به بهترین شکل این مهم با همراهی دستگاه های متولی و آموزش و پرورش رقم بخورد.

امام جمعه همدان با اشاره به درخشش کودکان و نوجوانان همدان که تحت آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در سطوح بین المللی و عرصه هنر، ابتکار و اندیشه گفت: استعدادهای درخشان را نباید رها کرد بلکه با پشتیبانی آنها به الگوسازی و الگوپردازی پیشه کنیم تا در فضای رقابتی شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوگلان سرزمین اسلامی باشیم.

وی گفت: توزیع امکانات برای کودکان و نوجوانان باید بر مبنای عدالت انجام شود تا کودکان استان در دوقطبی فقر و غنا دچار بی مهری نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آشفته حضور کودکان در فضای مجازی مدیریت شود

وضعیت آشفته حضور کودکان در فضای مجازی مدیریت شود