مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-21اقتصادي

ایجاد 15هزار فرصت شغلی در کمیته امداد با همکاری شرکت پست


رییس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت پست گفت: براساس این تفاهم نامه هر سال 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و 5 دهک پایین درآمدی جامعه ایجاد خواهد شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدمرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ظرفیت های شرکت ملی پست برای اشتغال زایی در میان جامعه هدف، گفت: در تفاهم نامه با شرکت ملی پست، ایجاد سالانه پنج هزار فرصت شغلی پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه چرخه اشتغال مددجویان در کمیته امداد در مسیر ایجاد درآمد پایدار تعریف شده است، افزود: حدود یک میلیون و 300 هزار نفر از جامعه هدف کمیته امداد، مستعد راه اندازی کسب و کار هستند و علاوه بر این، طبق مصوبه شورای عالی اشتغال، کمیته امداد موظف است برای پنج دهک پایین درآمدی نیز شغل ایجاد کند.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه این نهاد سال گذشته بیش از 400 هزار فرصت شغلی برای مددجویان و خاناوده های نیازمند ایجاد کرد، ادامه داد: جامعه تحصیل کرده مددجویان، مشوق های کمیته امداد برای کارفرمایان و راهبران شغلی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای به مخاطبان، از جمله مزیت های کمیته امداد در راه اندازی ظرح های شغلی برای مددجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 15هزار فرصت شغلی در کمیته امداد با همکاری شرکت پست

ایجاد 15هزار فرصت شغلی در کمیته امداد با همکاری شرکت پست