مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-19اجتماعي

بارندگی در برخی استان ها/کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز پنجشنبه در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل برخی نقاط استان های خوزستان، - سازمان هواشناسی کشور از پیش بینی بارندگی در برخی استان های کشور برای امروز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری امروز پنجشنبه در آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل برخی نقاط استان های خوزستان، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، ارتفاعات استان ها ی کردستان، زنجان، قزوین و از بعدظهر در گیلان و مازندران بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردو خاک پیش بینی می شود.

این وضعیت روز جمعه در استان های ساحلی خزر، خراسان های شمالی و رضوی رخ خواهد داد و روز جمعه در مازندران بارش خواهیم داشت.

همچنین در روز جمعه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد.

روز شنبه در ارتفاعات مازندران و شرق خراسان رضوی و روز های یکشنبه و دوشنبه در مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

در پنج روز آینده در ساعات بعدازظهر و شب در شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان و برخی نقاط سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارندگی در برخی استان ها/کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور

بارندگی در برخی استان ها/کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور