مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-24ورزشي

پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب است نه آسیا!


مهاجم سابق پرسپولیس با بیان اینکه این تیم در حد لیگ برتر خوب است می گوید پرسپولیس اگر بخواهد فراتر از لیگ برتر در لیگ قهرمانان آسیا ظاهر شود باید از بازیکنان حرفه ای بهره مند شود.

- بهنام ابوالقاسم پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که حواشی بازی پرسپولیس و النصر بیشتر از خود بازی اهمیت داشت، اظهار کرد: در این دیدار به جز نامناسب بودن زمین چمن آزادی، حضور رونالدو و تمرکز بیش از حد مسئولین به این موضوع، نبود هوادار، مصدومیت ترابی و اخراج سرلک و 10 نفر شدن پرسپولیس در ادامه بازی و.

سبب شد تا پرسپولیس شرایط خوبی برای بازی در این دیدار نداشته باشد.

پرسپولیس درگیر حواشی بازی النصر بود وی گفت: به جای این که تمرکز عوامل باشگاه پرسپولیس روی بازی با النصر باشد، دو روز درگیر حواشی تیم النصر بودند.

البته بازیکنان با تمام توان جنگیدند اما اگر تمرکز بیشتری داشتند و از وجود تماشاچیان برخوردار بودند قطعا بازی با نتیجه ی 2 بر صفر به نفع تیم النصر تمام نمی شد.

پیشکسوت پرسپولیس یکی از نکات ضعف این تیم را نداشتن مهاجم خوب و بازیکن تمام کننده در بخش حمله عنوان کرد و افزود: اگرچه بازیکنان در سایر پست ها زحمات زیادی کشیدند تا این ضعف ها پر شود اما مصدومیت بازیکنان، اخراج سرلک، کیفیت بد زمین چمن آزادی و از همه مهمتر نبود هوادار منجر به آن شد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب است نه آسیا!

پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب است نه آسیا!