مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-07حوادث

واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر


سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر و اعزام آنها به بیمارستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر و اعزام آنها به بیمارستان خبر داد.

غلامرضا بخشوده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 در کیلومتر 11 جاده قیدار به ابهر توسط اورژانس جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 11 این مسیر رخ داد، تصریح کرد: یک تیم عملیاتی از پایگاه امدادونجات جاده ای قره آقاج برای امدادرسانی به محل اعزام شد.

سرپرست معاونت امدادونجات جمعیت هلال احمر استان زنجان یادآور شد: در این سانحه رانندگی سه نفر از سرنشینان مصدوم شدند که 2 نفر توسط اورژانس و یک نفر نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

بخشوده به حادثه رانندگی دیگر در کیلومتر 11 جاده قیدار به ابهر اشاره کرد و افزود: در این سانحه نیز یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد.

وی ادامه داد: در سانحه رانندگی فوق نیز سه نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط هلال احمر رهاسازی و به مراکز درمانی منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر

واژگونی 2 دستگاه خودرو در جاده قیدار - ابهر و مصدومیت 6 نفر