مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 22:452023-10-03سياسي

آغاز به کار کنگره دندان پزشکی شمال کشور در ساری


کنگره دندان پزشکی تبرستان در محل تالار مرکزی ساری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی و پنل های تخصصی با حضور شرکت کنندگانی از اقصی نقاط کشور افتتاح و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/مازندران کنگره دندان پزشکی تبرستان در محل تالار مرکزی ساری با برگزاری نمایشگاه تجهیزات دندان پزشکی و پنل های تخصصی با حضور شرکت کنندگانی از اقصی نقاط کشور افتتاح و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

دکتر مجید وحدتی فر رییس انجمن جامعه دندان پزشکی ایران شعبه مازندران در این خصوص اظهار کرد: ما یک انجمن علمی دندان پزشکی هستیم که در سال 1340 تاسیس و در حال حاضر بزرگ ترین انجمن کشور به شمار می آییم.

وی با اشاره به عضویت بیش از 1000 دندان پزشک در انجمن جامعه دندان پزشکی مازندران، افزود: برای اولین بار در استان این کنگره تشکیل شده است که دارای معیارهای استاندارد متعددی از شرکت کنندگان است و پنل های تخصصی نیز اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس انجمن جامعه دندان پزشکی ایران شعبه مازندران، خاطرنشان کرد: قرار بود این کنگره در سال 1399 برگزار کنیم که به دلیل کرونا و برخی مشکلات به تعویق افتاد.

این مسئول با بیان اینکه کنگره تبرستان از امروز در 4 سالن با ظرفیت 1200 نفر به مدت 4 روز در حال برگزاری است، ادامه داد: در طول 4 روز حدود 40 پنل تخصصی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کنگره دندان پزشکی شمال کشور در ساری

آغاز به کار کنگره دندان پزشکی شمال کشور در ساری