مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:552023-10-18سياسي

ضرورت بهبود مستمر مدیریت انجمن های حمایت از زندانیان


مدیرکل زندان های دفاتر اقدامات حمایتی سازمان زندان های کشور خواستار بهبود مستمر مدیریت انجمن های حمایت از زندانیان به خصوص در حوزه های مالی و حسابرسی شد.

- ایسنا/فارس مدیرکل زندان های دفاتر اقدامات حمایتی سازمان زندان های کشور خواستار بهبود مستمر مدیریت انجمن های حمایت از زندانیان به خصوص در حوزه های مالی و حسابرسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، مسعود دایی امروز، 26 مهرماه در سفر به استان فارس و دیدار با مسئولان قضایی و بازدید از دفاتر کیفری این استان، حساسیت و احساس مسئولیت انجمن های حمایت از زندانیان را در توجه به خانواده های زندانی و مشکلات آنان در فارس و شیراز بسیار عمیق و تاثیرگذار توصیف کرد و گفت: موضوعی که همواره باید مورد توجه قرار گیرد و در کل کشور هم باید مدنظر باشد، بهبود مستمر مدیریت انجمن ها خصوصاً حوزه های مالی و حسابرسی است تا با به کارگیری افراد توانمند بتوان شفافیت را افزون تر و خدمت رسانی را ارتقا بخشید.

وی تصریح کرد: هدف ما از حضور و ارزیابی عملکرد مجموعه حمایتی به ویژه انجمن حمایت زندانیان در استان ها، راهبری مراکز بر اساس شاخص های تحولی و تعالی محور مد نظر قوه قضاییه و سازمان زندان هاست تا بتوانیم شاهد رشد و پویای هماهنگ در تمام انجمن ها توأم با شفافیت در کلیه فرایندها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهبود مستمر مدیریت انجمن های حمایت از زندانیان

ضرورت بهبود مستمر مدیریت انجمن های حمایت از زندانیان