مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21اجتماعي

لایروبی بیش از 2 هزار سرویس نخاله در مسیل های ایلام


مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: در یک بازه زمانی 10 روزه تاکنون بیش از 2 هزار سرویس نخاله و زباله در جریان مسیل ها لایروبی و تخلیه شده است.

- مجید بیگلریان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام، ظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده از سوی هواشناسی کشور مبنی بر بارندگی های بالاتر از نرمال مخصوصاً در نیمه دوم آبان ماه سال جاری و ایجاد آب گرفتگی و سیلاب در سطح استان های مختلف کشور از جمله استان ایلام موضوع به صورت ویژه در دستور کار مدیریت بحران استانداری ایلام قرار گرفت.

  وی افزود: در این راستا تاکنون تعداد 5 جلسه در ستاد پیشگیری هماهنگی پاسخ بحران به ریاست استاندار و مدیرکل بحران برگزار شده است.

 مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام ادامه داد: در این جلسات با تأکید استاندار محترم، نهضت لایروبی نقاط شمالی استان با هدف آزادسازی مسیل ها و آبراهه ها و همچنین دفع آب های سطحی در داخل و خارج از شهر در دستور کار قرار گرفت.

   بیگلریان خاطرنشان کرد: عملیات های لایروبی با استفاده از توان لجستیکی و ماشین آلات سنگین از  قبیل بیل مکانیکی و جرثقیل انجام گرفت و این اقدامات به صورت مستمر ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی بیش از 2 هزار سرویس نخاله در مسیل های ایلام

لایروبی بیش از 2 هزار سرویس نخاله در مسیل های ایلام