مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-18سياسي

راه اندازی واحد رسیدگی به جرائم علیه کودکان و زنان در پلیس فتا


رییس پلیس فتا پایتخت از راه اندازی واحد رسیدگی به جرائم فضای مجازی علیه کودکان و زنان در پلیس فتا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه 26 مهرماه 1402، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی شهر امن به موضوع حملات سایبری و چگونگی مراقبت از فرزندان در فضای مجازی اشاره و اظهار داشت: بیشترین دغدغه و کار اصلی پلیس فتا در رابطه با استفاده کودکان از فضای مجازی است به نحوی که پلیس فتا در سنوات گذشته در این موضوع سرمایه گذاری کرد و سعی داشت در این خصوص به کار علمی و فرهنگی دست یابد.

  وی افزود: هر سال پویشی به نام پویش کودکان سایبری راه اندازی شده و در این راستا سعی کردیم تا فرهنگ سازی عمیقی صورت بگیرد و عامه مردم مثل همیشه با ما همراه بودند و اصطلاحاً شکاف دیجیتالی که بین والدین و فرزندانشان وجود دارد را به حداقل خود برسانیم.

  سرهنگ گودرزی بیان داشت: در همین راستا در پلیس فتا واحد رسیدگی به جرائم علیه کودکان و بانوان را راه اندازی کردیم چرا که جامعه هدف این مجرمان همین گروه خاص هستند و نیاز است که به صورت خاص هم رسیدگی شود.

  وی گفت: در سنوات قبل هم تأکید می کردیم که در این فضا محدودیت سنی وجود دارد و با پیشرفته شدن تکنولوژی و شرایط آن زمان در همه گیری بیماری کرونا شاهد این بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی واحد رسیدگی به جرائم علیه کودکان و زنان در پلیس فتا

راه اندازی واحد رسیدگی به جرائم علیه کودکان و زنان در پلیس فتا