مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 17:102023-10-01سياسي

موزه کانون پرورش فکری کودکان در همدان افتتاح می شود


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از افتتاح موزه کانون در هفته ملی کودک خبر داد و گفت: در این موزه هر آنچه مربوط به کانون پرورش فکری بوده از کتاب و وسایل آموزش و بازی های گذشته گرفته تا عکس های قدیمی و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان معصومه ابراهیمی هژیر ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته ملی کودک در همدان با حضور نماینده دستگاه های اجرایی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن تبریک هفته وحدت و هفته ملی کودک اظهار کرد: کودکان، سرمایه ارزشمند هر جامعه هستند و آینده کشور نیز در گرو توجه به جایگاه آنها و پرورش درست این قشر است.

وی با بیان اینکه صیانت از حقوق کودکان و نوجوانان در تمام امور زندگی امری ضروری است افزود: هفته ملی کودک فرصت و بهانه خوبی است تا به نیازها و خواسته های کودکان بیشتر توجه کنیم و برای رشد آنها قدم های بزرگی برداریم.

مدیرکل پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه کانون پرورش فکری متولی برگزاری هفته ملی کودک در کشور است که البته برپایی یک هفته پر از شور و نشاط همراهی تمام نهادها و ادارات را می طلبد گفت: به کمک همکاران متخصص کانون پرورش فکری برنامه های متنوعی را برای این هفته طراحی کرده ایم چراکه هدف نهایی ما ایجاد فضایی شاد و لذت بخش برای کودکان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه کانون پرورش فکری کودکان در همدان افتتاح می شود

موزه کانون پرورش فکری کودکان در همدان افتتاح می شود