مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-17سياسي

تشکل های شاهد و ایثارگر تبلور مردم سالاری دینی و محقق جهاد تبیین هستند


مدیرکل دفتر تشکل های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این تشکل ها به عنوان نماد و تبلور مردم سالاری دینی می توانند نقش اساسی در تحقق جهاد تبیین ایفا کنند.

- دکتر رحیم نریمانی که در همایش توانمندسازی تشکل های شاهد وایثارگر در هتل ثامن مشهد سخن می گفت،اظهار کرد: با توجه به ارتباط نزدیک تشکل های شاهد و ایثارگر با عموم مردم،این همایش فر صت مناسبی برای تقویت ظرفیت های موجود در این تشکل ها به شمار می رود.

نریمانی، مهم ترین وظیفه تشکل ها را وظیفه راهبری دانست و گفت: یکی از برنامه های راهبردی، توانمندسازی تشکل های مردمی ایثارگری است و از تشکل های ایثارگری، برنامه محور حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید در دوران تحول خود قرار دارد، اظهار کرد: تقویت تشکل های مردمی ایثارگری از جمله اقداماتی است که در این راستا دنبال می شود.

نریمانی مردمی سازی را محور اساسی در بنیاد شهید عنوان کرد و افزود: تشکل های مردمی شاکله، بن مایه، شالوده و اساس کار ما در بنیاد هستند، از این رو اداره کل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران راه اندازی شده است.

وی مهم ترین وظیفه تشکل ها را وظیفه راهبری دانست و اضافه کرد: یکی از موضوعات اساسی که در دست پیگیری داریم ماجرای جامعه مدنی، پیشروی، الگو بودن و پیش قراولی تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های شاهد و ایثارگر تبلور مردم سالاری دینی و محقق جهاد تبیین هستند

تشکل های شاهد و ایثارگر تبلور مردم سالاری دینی و محقق جهاد تبیین هستند