مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 12:072023-10-18سياسي

تشکری هاشمی:مشکل سرویس مدارس تا 2 هفته آینده حل می شود


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شکل سرویس مدارس تا 2 هفته آینده حل می شود، گفت: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تنها وظیفه تأمین سرویس مدارس دانش آموزان استثنایی را بر عهده دارد و تأمین سرویس مدارس عادی بر عهده این سازمان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید جعفر تشکری هاشمی، در خصوص وضعیت سرویس مدارس در تهران اظهار کرد: امسال اختلالی در سرویس مدارس ایجاد شد؛ چراکه هر سال بر اساس آیین نامه اجرایی که در سال 1387 در هیئت دولت تصویب شده بود، عمل می شد که سال 97 نیز بر همین اساس دستورالعملی توسط وزارت کشور ابلاغ و بر همان محور عمل شد.

وی با بیان اینکه امسال پس از اینکه مدارس ثبت نام کردند و شورای شهر تهران نیز نرخ جدید را به تصویب رساند، در 14 شهریور هیئت دولت آیین نامه اجرایی جدید را مصوب کرد، یادآور شد: هیئت دولت در تبصره ماده 38 اعلام کرده که در صورت عملی نبودن، آیین نامه جدید اجرایی نشود و همین باعث اختلاف نظر شد و برخی اعتقاد داشتند که دستورالعمل جدید قابل اجراست و برخی دیگر آن را قابل اجرا نمی دانستند که همین موضوع، آشفتگی هایی را به دنبال داشت.

تشکری هاشمی همچنین تصریح کرد: در نهایت مقرر شد که به ناچار بر اساس دستور العمل سابق عمل شود؛ چراکه مدارس قراردادها را منعقد کرده اند، درحالیکه دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکری هاشمی:مشکل سرویس مدارس تا 2 هفته آینده حل می شود

تشکری هاشمی:مشکل سرویس مدارس تا 2 هفته آینده حل می شود