مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-18بين الملل

تداوم تظاهرات در همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها


در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها تن، مردم کشورهای مختلف به تظاهرات در محکوم کردن این جنایت ادامه می دهند.

- در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها تن، مردم کشورهای مختلف به تظاهرات در محکوم کردن این جنایت ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، موجی از خشم و اعتراضات را در سراسر منطقه و جهان به راه انداخته است و معترضان در ده ها کشور به خیابان ها آمدند تا این حمله مرگبار را محکوم کنند.

تجمع های اعتراضی در یمن و مقابل وزارت بهداشت این کشور و بیمارستان الثوره در صنعاء، پایتخت یمن برای محکوم کردن کشتار در بیمارستان المعمدانی برگزار شد.

اعضای کابینه در دولت صنعاء نیز در تجمع خود، حمایتشان را از اقدامات محور مقاومت در پشتیبانی از مجاهدان فلسطینی اعلام کردند.

همچنین امروز (چهارشنبه) راهپیمایی گسترده ای توسط دانشجویان و چهره های آکادمیک یمن در محکوم کردن جنایت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه برگزار شد.

به نقل از المسیره، طی این راهپیمایی، پرچم فلسطین برافراشته شد و شعارهایی در محکوم کردن این جنایت وحشیانه در حق بیگناهان و غیرنظامیان در بیمارستان المعمدانی سر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تظاهرات در همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها

تداوم تظاهرات در همبستگی با فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست ها