مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-14فرهنگي

جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی معبر منتشر شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: جدول اجراهای نخستین جشنواره تئاتر خیابانی معبر که شامل 12 نمایش از 5 شهرستانِ استان کهگیلویه و بویراحمد است، - اورنگ نارکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی معبر از 22 تا 24 مهر 1402 در شهر دوگنبدان (مرکز شهرستان گچساران) برگزار خواهد شد.

  وی بیان کرد: شهر دوگنبدان، معبر و گذرگاه رزمندگان دفاع مقدس بوده و آنها حین اعزام به جبهه های جنوب و برگشت از جنگ به سمت محل اقامت خود از این شهر عبور می کردند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: در همین راستا جشنواره تئاتر خیابانی استانی معبر به پاسداشت این موقعیت و گرامی داشت آن زمان، برگزار خواهد شد.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی معبر با تاکید بر ضرورت آموزش در دل جشنواره ها افزود: روز یکشنبه 23 مهر، در دومین روز از جشنواره، از ساعت 9 تا 12 صبح در محل پلاتو شهید مندنی زاده، کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شدند.

وی گفت: 12 نمایش خیابانی از یاسوج، دهدشت، گچساران، لنده و لیکک، طی دو روز برگزاری، از ساعت 17 تا 20 در خیابان بلادیان و محوطه زیرگذر شهید تندگویان شهر دوگنبدان اجرا خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی معبر منتشر شد

جدول اجراهای جشنواره تئاتر خیابانی معبر منتشر شد