مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-28اقتصادي

فعالیت 31 مرکز نگهداری از سالمندان در اصفهان


در سطح استان اصفهان 31 مرکز شبانه روزی مربوط به نگهداری سالمندان وجود دارد که بیش از 1500 نفر در این مراکز نگهداری و مراقبت می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در سطح استان اصفهان 31 مرکز شبانه روزی مربوط به نگهداری سالمندان وجود دارد که بیش از 1500 نفر در این مراکز نگهداری و مراقبت می شود.

ناصر چاوشی، ظهر امروز (پنجشنبه، 6 مهرماه) در آیین افتتاح فاز اول مرکز نگهداری سالمندان و معلولان کوثر اردستان، اظهار کرد: این مرکز بزرگ با مشارکت خیرین و پذیرش ظرفیت بیش از 60 نفر در فاز اول و پیشرفت فیزیکی 40 درصد افتتاح شد که امیدواریم فازهای بعدی این مرکز با حمایت های افراد خیر و دیگر افراد به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این مرکز با توجه به وسایل مورد نیاز سالمندان تجهیز شده است، افزود: فاز دوم این مرکز مربوط به نگهداری معلولان است که بخشی از آن در حال تکمیل است.

مطمئنا این مرکز می تواند خدمات ارزنده ای را به افرادی که کسی را برای نگهداری ندارند، داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: سیاست سازمان بهزیستی به لحاظ فرهنگی و آموزه های دینی این نیست که افراد سالمند را به اینگونه مراکز هدایت کند اما برای بخشی از جامعه که کسی را ندارند در دوران سالمندی از آنها نگهداری و مراقبت کنند چنین ظرفیت هایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 31 مرکز نگهداری از سالمندان در اصفهان

فعالیت 31 مرکز نگهداری از سالمندان در اصفهان