مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-08سياسي

مازندران نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است


استان مازندران به لحاظ بومی وجغرافیایی و هم از منظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرایط ویژه ای دارد که نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نشست تخصصی با موضوع چالش های صنعت ساختمان؛ تهدیدها و فرصت ها در سالن جلسات نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در این نشست با اشاره به اهمیت نقش سازمان نظام مهندسی ساختمان در مدیریت کلان کشور و استان مازندران، اظهار کرد: سه ماموریت مهم نظام مهندسی ساختمان (طراحی، کنترل و نظارت) مجموعه ساخت وسازهای استان برابر قانون است.

*مازندران نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است وی با بیان اینکه استان مازندران به لحاظ بومی و جغرافیایی و هم از منظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شرایط ویژه ای دارد که نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است، افزود: انتظار داریم دست اندرکاران نظام مهندسی ساختمان استان فراتر از بحث های پروژه محوری در مباحث راهبردی استان هم به ما کمک کنند که در این زمینه مقرر شد کارگروهی بدین منظور تشکیل شود که متناسب با نیازهای استان به مباحث راهبردی نیز ورود کنند و لازم است پیش بینی های برای 25 سال آینده استان توسط این کارگروه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است

مازندران نیازمند فکر و توجه ویژه در طرح مهندسی است