مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-05بين الملل

محکومیت حمله تروریستی حمص و گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای سوری


در پی حمله تروریستی امروز در حمص سوریه سخنگوی وزارت امور خارجه این حمله را به شدت محکوم کرد و امیرعبداللهیان نیز در تماس تلفنی با همتای سوریه ای به دولت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امشب (پنجشنبه) 13 مهر ماه حمله تروریستی امروز به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص را که به شهادت ده ها تن از افراد نظامی و غیرنظامی منجر شد، به شدت محکوم کرد.

تلویزیون رسمی سوریه بعدازظهر امروز (13 مهر) از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد و اعلام کرد که این حمله تلفات زیادی به همراه داشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه به دولت، ارتش و ملت کشور دوست و برادر جمهوری عربی سوریه و همه خانواده ها و بازماندگان شهدا تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

کنعانی مسؤولیت این رخداد غم انگیز را متوجه حامیان خارجی گرو ه های تروریستی خواند و از نهادهای مسؤول بین المللی بویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست به مسؤولیت خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه هم امشب در تماس تلفنی با فیصل المقداد وزیر خارجه ⁧سوریه⁩، ضمن محکومیت قوی حادثه تروریستی امروز در سوریه ، این حادثه را به بشار اسد رییس ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت حمله تروریستی حمص و گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای سوری

محکومیت حمله تروریستی حمص و گفت وگوی تلفنی امیرعبداللهیان و همتای سوری