مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-15اجتماعي

افتتاح هنرستان و کلنگ زنی دبیرستان دخترانه 12 کلاسه در جیرفت


امروز 23 مهرماه طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کلنگ احداث دبیرستان دخترانه 12 کلاسه صدریه 2 با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد .

- ایسنا/کرمان امروز 23 مهرماه طی مراسمی با حضور معاون برنامه ریزی و مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کلنگ احداث دبیرستان دخترانه 12 کلاسه "صدریه 2" با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در جیرفت به زمین زده شد.

عباس ارجمند کرمانی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش، برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان است و فرقی نمی کند مدرسه در کدام شهرستان و منطقه باشد، بلکه براساس نیاز آموزش و پرورش ساخته خواهد شد.

وی افزود: خیران در چند سال اخیر نقش مؤثری در مدرسه سازی ایفا کرده اند و آموزش و پرورش استان نیز با تمام توان و امکانات، همراه خیرین مدرسه ساز خواهد بود.

ارجمند کرمانی با اشاره به شکل گیری نهضت مدرسه سازی در استان کرمان در چند سال اخیر از آغاز عملیات ساخت 86 مدرسه در دو سال گذشته خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح هنرستان و کلنگ زنی دبیرستان دخترانه 12 کلاسه در جیرفت

افتتاح هنرستان و کلنگ زنی دبیرستان دخترانه 12 کلاسه در جیرفت