مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-05اجتماعي

برگزاری دوره آموزش تخصصی معلمین ورزش غرب کشور در کرمانشاه


آیین افتتاحیه برگزاری دوره آموزش تخصصی معلمین ورزش استانهای غرب کشور( لرستان، ایلام، همدان، خوزستان، کردستان و کرمانشاه) در کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه آیین افتتاحیه برگزاری دوره آموزش تخصصی معلمین ورزش استانهای غرب کشور( لرستان، ایلام، همدان، خوزستان، کردستان و کرمانشاه) در کرمانشاه برگزار شد.

عباس حاجی زاده مشاور مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه این نشست در کرمانشاه، اظهار کرد: این نشست تخصصی با حضور قریب 180 نفر از سرگروه ها و کارشناسان آموزشی درس تربیت بدنی استان های غربی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

حاجی زاده با بیان اینکه در این نشست سرگروه ها و کارشناسان آموزشی درس تربیت بدنی با آخرین روش های ارزشیابی دانش آموزان در درس تربیت بدنی آشنا خواهند شد، افزود: از شرکت کنندگان در این نشست خواسته شده مطالب مطرح شده در این نشست را به معلمان تربیت بدنی منتقل کرده تا همه معلمان درس تربیت بدنی با آخرین روش های ارزشیابی دانش آموزان آشنا شوند.

مشاور مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تقسیم بندی ادارات آموزش و پرورش کل کشور به شش منطقه، تاکید کرد: در برنامه داریم تا برگزاری نشست تخصصی آموزشی را برای تمامی سرگروه ها و کارشناسان آموزشی درس تربیت بدنی ادارت آموزش و پرورش کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزش تخصصی معلمین ورزش غرب کشور در کرمانشاه

برگزاری دوره آموزش تخصصی معلمین ورزش غرب کشور در کرمانشاه