مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-02اقتصادي

252 متقاضی قانون جوانی جمعیت در کردستان زمین دریافت کردند


در مراسمی به 252 متقاضی ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان کردستان زمین واگذار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جهانگیر الیاسی در مراسم واگذاری زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت که در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی کردستان برگزار شد، اظهار داشت: 252 خانواده کردستانی مشمول قانون جوانی جمعیت، دارای فرزند سوم و بالاتر که فرزند سوم یا چهارم آن ها متولد 24 مهرماه 1400 به بعد هستند، واگذار می شود.

وی همچنین افزود: در بیشتر شهرهای استان کردستان، زمین لازم برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده و در مراحل مختلف تأیید در شورای برنامه ریزی یا شورای عالی شهرسازی و معماری است که به محض تایید و ابلاغ مصوبه به متقاضیان تحویل خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت نام 194 هزار نفر در سامانه و تایید نهایی حدود 84 هزار نفر، عنوان کرد: تمامی کسانی که تأیید نهایی شده اند بطور مطمئن ساماندهی و زمین برای آنها تأمین خواهد شد.

الیاسی اضافه کرد: دو هزار و 670 قطعه زمین به مساحت 241 هکتار زمین آماده واگذاری است که در صورت تحقق ظرفیت پذیرش 12 هزار و 924 نفر را خواهد داد.

الیاسی در ادامه اعلام کرد: اداره کل راه و شهرسازی در کردستان تکلیف بزرگتری به نام نهضت ملی مسکن دارد که باید 78 هزار مسکن را طی 4  ایجاد کنیم که 36 هزار واحد آن را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

252 متقاضی قانون جوانی جمعیت در کردستان زمین دریافت کردند

252 متقاضی قانون جوانی جمعیت در کردستان زمین دریافت کردند